Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nerv1 Pierwszak
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 7:33 pm Temat postu: [Gra/Grafika] Takie same modele. |
|
|
Witam.
Mam takie pytanie, pewnie dla wielu wyda się głupie nie wiem nawet czy da się to zrobić. Chodzi o to że chciałbym aby przeciwna drużyna miała te same modele ale żeby nie były to modele Elite Crew (te zielone) tylko np. te czarne lub białe. Znam komendę cl_minmodels 1 ale ona ustawia tylko modele na elite Crew. Przy mojej grafice, nieco ciężko widać ich z daleka, zwłaszcza na mapach typu aim będę wdzięczny jak ktoś powie jak ustawić np. phoenix czy inne |
|
Powrót do góry |
|
|
Google Reklama
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 7:33 pm Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tytanzord Użytkownik
Dołączył: 08 Gru 2009
|
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 9:13 pm Temat postu: |
|
|
Możesz zrobić tak ze skopiujesz model phoenix'a i po kopiujesz i pozmieniasz nazwy na tamtych modeli, ale wątpię ze na tym możesz gdziekolwiek pograc... |
|
Powrót do góry |
|
|
nerv1 Pierwszak
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 4:45 pm Temat postu: |
|
|
Jakieś inne sugestie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 8:19 pm Temat postu: |
|
|
Ja wiem jak to zrobić!
Sposób, który działa:
Dekompilujesz model leet. Wyciągasz sam model postaci (w pliku .qc podpisany w linii $body "studio" "leet" czyli leet.smd ) i podmieniasz do jakiegoś modelu z CT. Możesz to zrobić za pomocą 3D Max lub MilkShape. Polecam ten pierwszy, gdyż jest łatwiejszy w obsłudze. Po podmienieniu wyglądu postaci kompilujesz i po sprawie. Sprawa jest bardzo prosta, tylko wymaga skupienia i uwagi - wiem co mówię. Gdyż robiłem takie podmianki.
Tutaj masz mini poradnik, jak zrobić model do 1.6
http://hlmaps.noskill.pl/index.php?n=single&id=249
Sposób, który może zadziałać:
Po dekompilacji modelu leet wchodzimy w plik .qc i w linii, która jest odpowiedzialna za to, czy model jest przeznaczony do CT czy TT i zamieniamy wpisy na to
Kod: | //reference mesh(es)
$bodygroup "backpack"
{
blank
studio "defuse"
} |
Po wszystkim kompilujemy i po sprawie. Nie sprawdziłem, ale moim zdaniem powinno również zadziałać. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Phantomek Użytkownik
Dołączył: 06 Lis 2005 Klan: nie oglądam
|
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 10:48 pm Temat postu: |
|
|
a po co tak to robić? wystarczy zrobić tak jak ktoś już wcześniej powiedział, łapiemy model np. phoenix'a i zmieniamy mu nazwę i kopiujemy do poszczególnych folderów z modelami terrorystów
w żadnej lidze to nie jest zabronione, aequitas tak samo jak i azereus tego nie wyłapują jako custom models _________________ http://www.esl.eu/pl/player/1367142/ |
|
Powrót do góry |
|
|
sharkk Redakcja CS.PL
Dołączył: 28 Kwi 2007
|
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 11:43 pm Temat postu: |
|
|
triget... triget... wystarczy wyciągnąć który sobie chcesz model z pliku .gcf a następnie wrzucić go kilka razy do odpowiednika tego folderu z którego go wziąłeś w plikach gry. Potem tylko zmieniasz nazwy na takie jakie mają pozostałe modele i możesz cieszyć się, że wszyscy twoi koledzy drużyny są klonami |
|
Powrót do góry |
|
|
triget Redakcja CS.PL
Dołączył: 11 Cze 2004 Klan: Evil of Kill3rs
|
Wysłany: Wto Sty 05, 2010 5:55 pm Temat postu: |
|
|
Aha:) Czyli przekombinowałem Przyznaje się _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxx_xx_ Użytkownik
Dołączył: 30 Lip 2005
|
Wysłany: Wto Sty 05, 2010 7:22 pm Temat postu: |
|
|
Tylko licz się z tym, że lig nie pograsz sobie z takim sposobem |
|
Powrót do góry |
|
|
Phantomek Użytkownik
Dołączył: 06 Lis 2005 Klan: nie oglądam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|